سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هیولای جیبی مینی پی سی

هیولای جیبی

Azulle Access3 یکی از بهترین رایانه‌های شخصی جیبی در بازار امروز است، به اندازه‌ای کوچک است که می‌توانید به دسته کلید خود بچسبید و به اندازه کافی انعطاف‌پذیر برای کار با هر مانیتور یا تلویزیونی است.

مدل جدید دارای پردازنده بهتر، پورت USB 3.0 سریعتر و پورت LAN است. در نتیجه نه تنها می توانید انواع سخت افزارها را به راحتی به آن متصل کنید، بلکه به راحتی ویدئوهای 4K را پخش کرده و کارهای روزانه مانند گشت و گذار در اینترنت یا مشاهده و ویرایش اسناد آفیس را انجام دهید.

البته حافظه 32 گیگابایتی این سیستم هیچ تعریفی ندارد و انتقال فایل به فلش یا کامپیوترهای دیگر به کندی انجام می شود، اما همچنان نسبت به قیمتش ارزش زیادی دارد و می تواند کار شما را در هر جایی انجام دهد.

چرا خرید؟ طراحی زیبا بدون فن، پشتیبانی از 4K و سرعت بالا چرا آن را نمی خرید؟ سرعت کم انتقال داده به سیستم های دیگر

 

برای گیمرها

اگر به دنبال یک کامپیوتر بازی به اندازه یک کتاب و بودجه آن هستید، گزینه ای بهتر از Intel Hades Canyon پیدا نخواهید کرد.

این کامپیوتر قدرتمند به لطف تراشه هیبریدی Core i7-8009G / AMD Radeon RX Vega M که ترکیبی از قابلیت های CPU و کارت گرافیک است، به شما امکان می دهد سنگین ترین بازی ها را اجرا کنید.

این دستگاه مینیاتوری با وجود اندازه کوچکش دارای پورت های پرسرعت است و برای اتصال چندین دستگاه جانبی به آن مشکلی نخواهید داشت.

در واقع می توانید تا 6 مانیتور 4K را به Hades Canyon متصل کرده و از آنها به طور همزمان استفاده کنید. علاوه بر این با طراحی زیبا و جمع و جور خود تحت تاثیر قرار می دهد و حس سخت افزار حرفه ای را در نگاه اول به شما منتقل می کند.

اما جنبه منفی، کمبود حافظه داخلی و نیاز به نصب و استفاده از سیستم عامل از حافظه خارجی پرسرعت است.

چرا خرید؟ عملکرد گرافیکی عالی، طراحی جمع و جور و جذاب

چرا نمی خرید؟ نیاز به حافظه خارجی، قیمت بالا