سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای استفاده از تین کلاینت و معرفی مدل پردازنده های تین کلاینت

تین کلاینت ها مزایایی را برای شرکت های مختلف و همچنین زیرساخت فناوری اطلاعات این شرکت ها ارائه می دهند. بخش های فناوری اطلاعات از طریق فناوری های دسکتاپ مجازی به سیستم عامل های منحصر به فرد مهاجرت می کنند. صرفه جویی در هزینه مشتری نوجوان هزینه های متعدد را کاهش می دهد: هزینه های پشتیبانی فناوری اطلاعات

هزینه های اکتساب هزینه های سرمایه ای

استفاده از فضا در مرکز داده هزینه های مجوز

کاهش هزینه های مدیریتی و عملیاتی تا 70? کاهش هزینه های انرژی تا 97?: تین کلاینت ها به طور متوسط ??8 تا 20 وات در مقایسه با یک کامپیوتر 150 وات مصرف می کنند. این باعث کاهش ردپای کربن می شود.

صرفه جویی در مصرف برق را می توان دوباره سرمایه گذاری کرد. مدیریت ساده مزایای مدیریت تین کلاینت عبارتند از: کلیه ارتقاء نرم افزار و سخت افزار، سیاست های امنیتی، تغییرات برنامه ها و غیره را می توان در مرکز داده ادغام کرد.

کارکنان فناوری اطلاعات برای حل مشکلات شخصی در محل کار مجبور نیستند از دسکتاپ استفاده کنند. خرابی کمتر، افزایش بهره وری برای کاربران نهایی و کارکنان فناوری اطلاعات

از رایانه های رومیزی، لپ تاپ ها و سایر دستگاه هایی که مشتری می تواند به آنها دسترسی داشته باشد به صورت مرکزی و آسان پشتیبانی می کند. امنیت پیشرفته مزایای امنیت تین کلاینت عبارتند از: تین کلاینت ها در برابر استفاده از نرم افزارهای غیرمجاز یا تزریق ویروس محافظت می شوند. داده ها را نمی توان روی دیسک کپی یا هر جای دیگری روی سرور ذخیره کرد.

پردازش متمرکز اجازه می دهد تا سیستم مدیریت و نظارت شود. ساده سازی امنیت، حفاظت از مالکیت معنوی، تضمین حفاظت از داده ها افزایش کارایی سیستم ها را می توان عملاً از پیش تعیین، بسته بندی و به فرآیندهای تعریف شده منتقل کرد.

راه‌اندازی و انعطاف‌پذیری می‌تواند بهره‌وری را بدون استفاده از کارکنان ماهر افزایش دهد، در حالی که رایانه‌های شخصی استاندارد تعمیرات طولانی‌تری دارند که منجر به تأخیر و هزینه‌های بالاتر می‌شود.

دسترسی به برنامه ها و داده های مشابه تقریباً در همه جا در دسترس است. با ایجاد یک محیط فناوری اطلاعات پویا و انعطاف پذیر با مشتری نازک، بخش های فناوری اطلاعات در سراسر جهان زیرساخت فناوری اطلاعات خود را ساده می کنند.

  تین کلاینت ها می توانند یک پلت فرم فناوری ارزشمند باشند و مشکلات متعدد تجاری را حل کنند. آنها انعطاف پذیری استفاده از دستگاه را افزایش می دهند زیرا کاربر می تواند از رایانه شخصی، رایانه شخصی یا تلفن هوشمند خود به دسکتاپ مجازی خود دسترسی پیدا کند و یک پلت فرم امن تر ایجاد کند.

حال به معرفی پردازنده در تین کلاینت PAT t710 می پردازیم: یکی از مدل های رایج تین کلاینت ها که در اکثر شرکت ها ارائه و ارائه می شود، نام این تین کلاینت ها PET t710 می باشد که در ادامه این مقاله مشخصات دقیق پردازنده معرفی می شود. این مدل از Teen Client می باشد.

پردازنده تین کلاینت Pat t710: این مدل تین کلاینت دارای پردازنده بسیار قدرتمند Core i5-4200U اینتل است. مشخصات Intel Core i5-4200U در Thin Client Pat t710 به شرح زیر است:

1. یک ULV (ولتاژ فوق العاده پایین) یا به عبارت دیگر، این پردازنده تولید شده در تین کلاینت دارای کمترین ولتاژ فوق العاده پایین است. 2. این پردازنده در Teen Client شامل 2 هسته واقعی معرفی شده در سال 2013 می باشد.

3. معماری این پردازنده در تین کلاینت بر اساس ساختار Haswell و دارای اندازه 22 نانومتر (نانومتر) می باشد. 4. طبق گفته Hyper-Threading، 2 هسته موجود این قابلیت را دارند که 4 هسته موازی را برای استفاده بهتر از CPU نازک کنند.

  5. هر یک از هسته ها بر روی یک پردازنده 1.6 گیگاهرتزی در تین کلاینت اجرا می شوند که به طور کلی 2.6 گیگاهرتز را در حالت Turbo Boost ارائه می دهد.