سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اینستاگرام امکان اضافه کردن موسیقی به پستهای فید را آزمایش میکند

بسیاری از کاربران اینستاگرام توانایی اضافه کردن موسیقی به استوری های خود را دارند، اما این پلتفرم در حال آزمایش توانایی افزودن موسیقی به پست های فید است.

 

برای شروع، امکان افزودن موسیقی به پست‌های فید برای تعداد محدودی از کاربران هندی و برخی مکان‌های دیگر وجود دارد و اینستاگرام پس از بررسی‌های لازم، این قابلیت را در اختیار تمامی کاربران قرار می‌دهد.

به این ترتیب کاربران این شبکه اجتماعی محبوب می توانند میلیون ها محتوای صوتی را از طریق فیدهای خود به پست هایی که منتشر می کنند اضافه کنند و تجربه کاربری بهتری داشته باشند.

همانطور که گفته شد این قابلیت در حال حاضر تنها در اختیار تعداد محدودی از کاربران این شبکه اجتماعی قرار دارد و این کاربران در هنگام ارسال پست به فید خود با گزینه های جدیدی برای افزودن موسیقی و تنها چند ثانیه از آهنگ مورد نظر خود مواجه خواهند شد. به پست اضافه می کند که ویژگی های مشابه استوری اینستاگرام دارد.

البته لازم به ذکر است که این ویژگی هنوز در مرحله آزمایشی است و تنها به صورت محدود منتشر شده است، بنابراین ممکن است سایر کاربران نتوانند بلافاصله از آن استفاده کنند یا این ویژگی از اینستاگرام لغو شود. .

اینستاگرام همچنین در حال کار بر روی تغییرات دیگری است. اکانت های جعلی و اسپم همیشه در شبکه های اجتماعی بزرگی مانند اینستاگرام مشکل ساز بوده اند و در پایان ماه نوامبر این شرکت اعلام کرد که می خواهد کاربران جدید خود را با یک ویدیو سلفی تایید کنند تا از این مشکل در هنگام ثبت نام جلوگیری کنند. البته متا (فیسبوک سابق) هرگز ویدیوی دریافتی را در اینستاگرام منتشر نکرد و قول داده بود ظرف 30 روز آن را حذف کند.

باید دید این شبکه اجتماعی چه زمانی به هر کسی اجازه می دهد تا موسیقی را به پست های فید خود اضافه کند.