سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمین دیجیتال

زمین دیجیتال در محیط آنلاین و مجازی Decentraland  به قیمت 2.43 میلیون دلار به ارز دیجیتال فروخته شد که در آینده به عنوان یک مرکز خرید مجازی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

نکته جالب دیگر در مورد این زمین دیجیتال فروخته شده این است که قیمت این زمین کمی بالاتر از میانگین قیمت خانه در منهتن است. همچنین، در مقایسه با برخی از مناطق دیگر ایالات متحده و خانه های سانفرانسیسکو، این زمین دیجیتالی فروخته شده در Dessentland بسیار ارزشمندتر است.

زمین دیجیتال

طبق بیانیه منتشر شده توسط Tokens.com و سخنگوی پلتفرم بازی آنلاین واقعیت مجازی Decentraland، Metaverse Group، یکی از شرکت‌های تابعه Tokens.com، رمز عبوری به ارزش 618000 مانا (حدود 2.43 میلیون دلار) برای خرید Digital Land صادر کرده است. مانا ارز دیجیتال رسمی پلتفرم Decentraland است که کاربران می توانند برای خرید و فروش دارایی در این فضای دیجیتالی استفاده کنند.

این سرمایه گذاری عظیم، Tokens.com را صاحب 116 میدان مجازی با مساحت تقریبی 565 متر (کمی بزرگتر از زمین بسکتبال) کرده است. Tokens.com در بیانیه ای اعلام کرد که این زمین "در قلب منطقه مد Descentralian" قرار دارد و برای گسترش صنعت رو به رشد مد دیجیتال استفاده خواهد شد.

به عبارت دیگر، این سرزمین مجازی به یک مرکز خرید دیجیتالی تبدیل خواهد شد که در آینده با توجه به رشد تجارت الکترونیک به دلیل شیوع ویروس کرونا، استفاده زیادی از آن خواهد شد. در همین حال، برندهای بزرگی مانند Gucci و Louis Vuitton در ماه‌های اخیر محصولات NFT را روانه بازار کرده‌اند و در این مراکز دیجیتال برای فروش در دسترس هستند.

 

از زمانی که فیسبوک نام خود را به متا تغییر داد، علاقه اکثر شرکت ها به متاروس افزایش یافت. انتظار می‌رود در آینده شرکت‌های بیشتری فضای مجازی را خریداری کنند و این دارایی‌های دیجیتال با قیمت‌های بسیار بالایی به فروش خواهند رسید. در همین حال، توکن‌های رمزنگاری مرتبط با Metabar اخیراً افزایش یافته‌اند و مانا در هفته گذشته نزدیک به 60 درصد رشد کرده است.